Sveiki, Idomu butu sužinoti jusu nuomone apie H5: HOF papildyme 2,1 ivesta naujove “tamsiaja energija”. Kaip galvojat, ar pagerino balansa? ar dar labiau iskele nekromantus lyginant su kitomis pilimis? Dabar nebeimanoma prisdaryti tukstancius skeletu per kelias savaites, taciau visiskai realu prikelt apie 20 vampyru per savaite. Yra numatyta kokie creaceriai is kokiu bus prikelti, pvz.: is druidu visada prikelsi tik lich’us, is upgreidintu druidu - apgreidintus lich’us. Neteko online zaist penktu (kaip beje ir treciu ), tai negaliu palygint ar nekromanceriai ir toliau išliko tokie baisus kaip anksciau, o is hotseat’ines bei single player patirties sunku sprest. Laukiu jusu nuomoniu.
Tai, kad treciuose nekromantija banina, o toks patrauklus skill'as. Penktuose man patinka rasiniu skill'u buvimas. Aisku yra daug minusu, bet po visu papildymu visai neblogai zaidziasi. Treti irgi ne is karto tobuli buvo (ypac po ilgu metu Heroes 2 zaidimo) ir nuejo ilga kelia iki SoD 3,2.
Velgi Random Mapai padaryti lb prastai, kas online losiant butina.
Sutinku, bet po 2,1 papildymo pagerejo siek tiek. Be to yra alternatyvus generatorius, sukurtas pagal treciu generatoriu. Kai turesiu daugiau laiko isbandysiu ji. Griztant prie temos: tai ar kas nors bandet naujaja nekromantija?
Tai aisku kad bandziau...Seip lb limituoja Nekromantija. Nes praejus nemazam laikui, dau kovojant pradeda po kovos kist armijas vertas 1000 ir pan. dark energy. o tavo max buna kokie 355, o kariu dalint neleidzia..tai nieko ir negauni